Kacip Fatimah UTM – Khasiat Kecantikan & Kesihatan Dalaman Wanita

 

Kacip Fatimah UTM atau lebih dikenali sebagai Kacip Fatimah Phyto Plus adalah produk daripada kajian Universiti Teknologi Malaysia (UTM). Melalui Institut Pembangunan Bioproduk (IBD), UTM berjaya membuktikan herba semulajadi kacip fatimah memberi banyak manfaat kepada wanita.

Dengan kepakaran dan teknologi yang ada, Institut ini menjadi rujukan pakar sains global untuk menimba ilmu dalam pembangunan bioteknologi berasaskan herba tempatan. Satu perkara yang boleh dibangga.

Kacip Fatimah Herba Terbaik

Kajian di dalam negara atau luar negara membuktikan ekstrak kacip fatimah adalah herba tempatan yang terbaik. Kacip fatimah dapat memberi banyak manfaat kepada wanita seperti menstabilkan hormon.

Kajian tersebut telah dilakukan oleh pihak universiti, jabatan kerajaan atau pihak swasta. Sejarah melayu juga menunjukkan nenek moyang kita mengamalkan pengambilan kacip fatimah dalam kehidupan seharian.

Khasiat Kacip Fatimah UTM

Ekstrak Kacip Fatimah UTM mempunyai banyak khasiat bagi seorang wanita tanpa mengira peringkat umur. Antara khasiat seperti :

  • Mengatur semula kitaran haid.
  • Melancarkan perjalanan haid.
  • Mengurangkan keputihan,lendir berlebihan
  • Merawat kecederaan dan mengecut rahim selepas bersalin.
  • Menambah tenaga semasa hubungan intim.
  • Mengurangkan kesakitan senggugut.
  • Mengurangkan risiko turun rahim atau uterine prolapse.
  • Mengurangkan masalah monopause
  • Merawat penyakit endometriosis, ovarian cyst, PCOS
  • Melancar proses kelahiran.

Cara Makan

Ekstrak Kacip Fatimah UTM dalam bentuk kapsul. Setiap botol mengandungi 60 kapsul. Dicadangkan makan 1 kapsul sehari atau selang sehari.

Pengambilan dihentikan semasa haid atau mengandung.

Testimonial

Ustaz Norhafizah Musa dalam kuliah bertajuk Petua-Petua Kecantikan Wanita, turut mencadangkan pengambilan Kacip Fatimah UTM sebagai suplemen kecantikan dan kesihatan dalaman wanita.

Dr Zubaidi Hj Ahmad juga mencadangkan pengambilan Kacip Fatimah UTM bagi wanita yang mengalami masalah kitaran tidak teratur, tempoh haid berpanjangan, keputihan dan lain.

Pembelian

Tempahan bagi produk Kacip Fatimah Phyto Plus dibuka. Penghantaran menggunakan POS Laju ke Semenanjung Malaysia, Sarawak dan Sabah.

Produk Kajian UTM

Berikut adalah produk-produk hasil kajian Institut Pembangunan Biodproduk UTM.

Pertanyaan / Khidmat Nasihat

Sekiranya anda ada pertanyaan berkenaan produk Ekstrak Kacip Fatimah UTM atau khidmat nasihat bagi masalah yang anda sedang hadapi sila gunakan medium di bawah

Facebook Messenger - Klik Sekarang!

atau

Hubungi / WhatsApp ke 019 240 6484 (Yan)

Dapatkan Tips Kecantikan dan Kesihatan Dalam Wanita berasaskan herba semulajadi.

Leave a Reply